بوسکتس:غيرممکن است داورآفسايدرانديده باشد
ورزش
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 9:40 :: نويسنده : مهدی فرخانی

هافبک بارسلونا به شدت از عملکرد داور مسابقه در تساوي 2 بر 2 شب گذشته تيمش مقابل پاري‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

 به گزارش فارس،بارسلونا شب گذشته با گل‌هاي مسي و ژاوي (از روي نقطه پنالتي) پاري‌سن‌ژرمن را در خانه متوقف کرد؛ اما عملکرد داوري در اين ديدار بسيار سوال برانگيز بود.

علاوه بر جوردي رورا، دستيار ويلانووا بازيکنان اين تيم نيز نسبت به داوري انتقاد کردند.
سرخيو بوسکتس در اين باره اظهار داشت: غيرممکن است که داور نديده باشد که گل زلاتان در موقعيت آفسايد به ثمر رسيده است زيرا او يکي 2 متر جلوتر بود.
آندرس اينيستا در پاسخ به اشتباه داور روي گل زلاتان گفت: فوتبال مملو از اشتباهات و تصميمات مشکل است. تيم ما بازي عالي را به نمايش گذاشت.
دور برگشت ديدار دو تيم چهارشنبه آينده در نيوکمپ برگزار مي‌شود و به نظر مي‌رسد بارسلونا ليونل مسي و ماسکرانو را به دليل مصدوميت در اين ديدار، در اختيار نداشته باشد.

قابل توجه ماسکرانو بایستی این را بگویم که درسته که همه دیدیم گل در موقعیت افساید زده شد این که گفته بشه غیر ممکن هست کمک داور افساید را ندیده باشد اشتباه است کمک داور بازی تمرکز لازم در هنگام شوتی که به تیرک خور را نداشت و ایشان نتوانست تمرکز کند که ایا زلاتان در هنگام زدن ضربه درموقعیت افساید بود یا نه برای همین خاطر مرتکب اشتباه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 287309
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1